NowościAktualnościKajetanowicz w sezonie WRC 3 za kierownicą Skody Fabii R5 evo!

Kajetanowicz w sezonie WRC 3 za kierownicą Skody Fabii R5 evo!

Kajetan Kajetanowicz i Maciej Szczepaniak przystępują do tegorocznej rywalizacji w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Swoje zmagania zaczną od Rajdu Meksyku, w nowym samochodzie – Skodzie Fabii R5 evo.

Kajetanowicz i Szczepaniak – ubiegłoroczni zdobywcy drugiego miejsca WRC 2 – w tym roku wezmą udział w siedmiu rundach WRC 3, a swój sezon rozpoczną od Rajdu Meksyku (12-15.03.2020 r.). Dla Ustronianina będzie to pierwszy start w tych zawodach. Duet LOTOS Rally Team pojedzie Skodą Fabią R5 evo obsługiwaną przez hiszpańskiego tunera RaceSeven.

skoda fabia r5 evo 2020 kajetan kajetanowicz 01

Rajd Meksyku jest nowym punktem na mapie startów Kajetanowicza. Runda mierzy blisko 325 km odcinków specjalnych i widnieje w kalendarzu mistrzostw świata od 16 lat. To zawody, w których prócz prędkości trzeba wykazać się sprytem i przemyślaną strategią. Szutrowa nawierzchnia często jest mocno zniszczona. Dołączając do tego duże wysokości (jeden z odcinków wznosi się na ponad 2600 m n.p.m.) i zróżnicowaną charakterystykę dróg mamy komplet argumentów, by uznać ten rajd za jeden z najtrudniejszych w kalendarzu.

Przygotowania do tego startu zajęły kilka miesięcy. Nasz kolejny sezon w Rajdowych Mistrzostwach Świata jest efektem wytężonej pracy całego zespołu LOTOS Rally Team oraz zaufania naszych partnerów. Cieszę się, że razem będziemy reprezentować nasz kraj w najtrudniejszych rajdach najdalszych zakątków świata. Przed nami sprawdzian, którego wyniki poznamy pod koniec sezonu. Jestem pełen optymizmu. W zeszłym roku pokazaliśmy, że możemy walczyć o najlepszy wynik. Skorzystamy z nowej wersji Skody Fabii R5 i tak jak wszyscy wierzę, że to auto da nam wiele możliwości – mówi Kajetan Kajetanowicz.

Jego pełen komentarz można wysłuchać tutaj.

skoda fabia r5 evo 2020 kajetan kajetanowicz 01

Skoda Fabia R5 evo, czyli rajdowa Fabia po liftingu, na tle poprzedniczki wyróżnia się m.in. dodatkami karoserii z włókien węglowych, zmodyfikowanymi hamulcami, zwiększonym skokiem zawieszenia, obniżonym środkiem ciężkości, wydajniejszym chłodzeniem, szybszą skrzynią biegów oraz – według deklaracji producenta – lepszą trwałością.

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU
NEWSY
Polecane
Wybór redakcji