Poznaliśmy wyniki akcji ProfiAuto PitStop 2019. Wnioski nie są zbyt optymistyczne. Jakich napraw najczęściej wymagają samochody Polaków?

ProfiAuto to sieć profesjonalnych sklepów motoryzacyjnych, największych hurtowni i serwisów samochodowych w Polsce. W ubiegłym roku odbyła się już 5. edycja akcji PitStop. W ramach kampanii ProfiAuto PitStop 2019 przeprowadzono ponad 80 bezpłatnych kontroli, podczas których zweryfikowano stan więcej niż 6500 aut. W akcję zaangażowanych było przeszło 300 ProfiAuto Serwisów, a ponad 3100 kierowców udostępniło wyniki przeglądów ich samochodów na potrzeby corocznego zestawienia.

Główny wniosek płynący z kontroli przeprowadzonych w minionym roku jest taki, że polscy kierowcy nadal bagatelizują bieżące czynności związane z utrzymaniem samochodów, a to przekłada się na stan techniczny. Zazwyczaj użytkownicy dbają o wygląd i ogólny stan swoich aut, ale wiele istotnych kwestii wciąż bagatelizują. Tymczasem statystyki drogowe jasno pokazują, że stan techniczny pojazdów ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowców i innych uczestników ruchu. Dlatego bardzo ważnym jest, aby regularnie sprawdzać swoje samochody.

Wyniki akcji ProfiAuto PitStop 2019:

Rezultaty ubiegłorocznych kontroli podsumował Łukasz Kopiec, dyrektor marketingu marki ProfiAuto: „Każdego roku w ramach akcji PitStop przypominamy kierowcom o tym, że warto sprawdzać stan techniczny samochodów. Poprawy niestety nie widać, a wykryte usterki w zdecydowanej większości nadal są efektem zwykłych zaniedbań. Wyniki nie są dramatycznie złe, ale ponad połowie kierowców eksperci doradzili wizytę w warsztacie. Zaletą ProfiAuto PitStop jest fakt, że stan techniczny sprawdzany jest bez wcześniejszego przygotowania ze strony kierowców, na parkingach dużych sklepów i w centrach miast. Kierowcy podjeżdżają do kontroli prosto z trasy, dzięki czemu możemy pokazać faktyczną kondycję aut poruszających się po naszych drogach”.

Źródło: ProfiAuto

Oceny czytelników
[Głosów: 7 Średnia: 3.9]

4 KOMENTARZE

  1. Dlaczego samochody w Polsce są takie drogie?a zarobki śmiesznie niskie w dodatku jakośc i skomplikowanie nowych samochodów stwarza tylko same problemy.Strach kupować.

  2. po pierwsze co , to diagnostycy powinni sprawdzać ile aut ma wyciętych dpf !! bo tego jest masa na drogach , czuć to nawet jak takie auto przejedzie po osiedlowej uliczce tak jakby traktor jechał tak to kopci

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here