Druga generacja Forda S-Max jest na rynku od 2015 roku. Pod maską tego modelu znajdziemy turbodoładowane silniki benzynowe 1.5 i 2.0 EcoBoost oraz turbodiesla 2.0 TDCi w kilku wariantach mocy. Napęd jest przekazywany na przednią lub obie osie, za pośrednictwem 6-biegowej manualnej skrzyni lub „automatu”.
Długość/szerokość/wysokość: 480/195/166 cm
Rozstaw osi: 285 cm
Średnica zawracania: 11,9 m
Pojemność bagażnika: 700-2200 l
Pojemność zbiornika paliwa: 70 l
Masa własna: 1570-1734 kg
Ładowność: 697-884 kg
Model silnika | Konstrukcja silnika | Pojemność skokowa | Moc maks. | Maks. mom. obrotowy | Skrzynia biegów napęd | 0-100 km/h | Prędkość maks. | Średnie spalanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.5 EcoBoost 160 | TB, R4, 16V | 1498 cm³ | 160 KM | 240 Nm | M6/przedni | 9,9 s | 200 km/h | 6,5 l/100 km |
2.0 EcoBoost 240 | TB, R4, 16V | 1999 cm³ | 240 KM | 345 Nm | A6/przedni | 8,4 s | 226 km/h | 7,9 l/100 km |
2.0 TDCi 120 | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 120 KM | 310 Nm | M6/przedni | 13,4 s | 183 km/h | 5,0 l/100 km |
2.0 TDCi 150 | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 150 KM | 310 Nm | M6/przedni | 10,8 s | 198 km/h | 5,0 l/100 km |
2.0 TDCi 150 PowerShift | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 150 KM | 350 Nm | A6/przedni | 10,8 s | 196 km/h | 5,4 l/100 km |
2.0 TDCi 150 4x4 | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 150 KM | 350 Nm | M6/4x4 | 12,1 s | 196 km/h | 5,4 l/100 km |
2.0 TDCi 180 | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 180 KM | 400 Nm | M6/przedni | 9,7 s | 211 km/h | 5,0 l/100 km |
2.0 TDCi 180 PowerShift | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 180 KM | 400 Nm | A6/przedni | 9,5 s | 208 km/h | 5,4 l/100 km |
2.0 TDCi 180 PowerShift 4x4 | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 180 KM | 400 Nm | A6/4x4 | 10,5 s | 206 km/h | 5,8 l/100 km |
2.0 TDCi Twin-Turbo 210 PowerShift | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 210 KM | 450 Nm | A6/przedni | 8,8 s | 218 km/h | 5,5 l/100 km |