Ford Ranger Raptor (2022) - przód

Można już zamawiać nowego Forda Ranger Raptor. Pod jego maską pracuje 3-litrowe V6 o mocy 288 KM. Sprawdź, ile kosztuje ten wyjątkowy pick-up.

Ford Ranger Raptor drugiej generacji ujrzał światło dzienne w lutym tego roku. Według zapowiedzi nowy model jest bardziej wytrzymały, zaawansowany i mocniejszy. Terenowe opony, wyczynowe zawieszenie Fox oraz aż 7 trybów jazdy mają sprawić, że Ranger Raptor w najnowszy wydaniu będzie jeszcze lepiej radził sobie poza utartymi szlakami. O komfort i bezpieczeństwo podróżnych zadbają natomiast zaawansowane systemy wspomagające oraz nowoczesne multimedia SYNC 4, a prawdziwą wisienką na torcie jest silnik – to benzynowa jednostka 3.0 V6 z podwójnym turbodoładowaniem, która osiąga 288 KM. Więcej o tym aucie:

Nowy Ford Ranger Raptor – oficjalne zdjęcia i informacje

Ford Ranger Raptor (2022) - tył
Pierwsze egzemplarze nowego modelu trafią do klientów jesienią tego roku.

Nowy Ford Ranger Raptor (2022) – silnik

Pod maską nowego Forda Ranger Raptor znajdziemy sześciocylindrowy, podwójnie turbodoładowany silnik 3.0 EcoBoost, który rozwija 288 KM i 491 Nm. Jednostka napędowa współpracuje z 10-biegowym automatem, a moc jest przekazywana na wszystkie koła.

Ford Ranger Raptor (2022) - silnik
Silnik 3.0 EcoBoost Bi-Turbo

Nowy Ford Ranger Raptor (2022) – cena, wyposażenie

Ford Ranger Raptor z silnikiem 3.0 EcoBoost Bi-Turbo/288 KM, 10-biegowym automatem i napędem na cztery koła został wyceniony na 350 304 zł brutto (284 800 zł netto). Klienci mają do wyboru 8 kolorów nadwozia: biały Arctic White (bez dopłaty), szary Conquer Grey (bez dopłaty), pomarańczowy Code Orange (bez dopłaty), niebieski Blue Lightning (3200 zł), szary Meteor Grey (3200 zł), srebrny Aluminium Metallic (3200 zł), pomarańczowy Sedona Orange (3200 zł) oraz czarny Absolute Black (3200 zł).

Na liście wyposażenia standardowego znajdziemy m.in.:

  • 17-calowe obręcze aluminiowe z oponami terenowymi 285/70 R17
  • Koło zapasowe z felgą aluminiową
  • Wyczynowe zawieszenie z amortyzatorami FOX Live Valve
  • Blokada przedniego mechanizmu różnicowego
  • Blokada tylnego mechanizmu różnicowego
  • 7 trybów jazdy i 4 tryby układu wydechowego
  • Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
  • System kontroli pasa ruchu
  • System rozpoznawania znaków drogowych
  • System automatycznego hamowania podczas cofania
  • System zapobiegania kolizjom z funkcją automatycznego hamowania
  • System monitorowania martwego pola widzenia w BLIS z Cross Traffic Alert
  • System automatycznego parkowania
  • Czujniki parkowania – przednie i tylne
  • Zestaw kamer 360 stopni
  • Alarm – Thatcham
  • Automatyczne światła i wycieraczki
  • Matrycowe reflektory LED
  • Tylne lampy LED
  • Krata wlotu powietrza w kolorze czarnym z napisem F O R D
  • Przyciemniane szyby
  • Podgrzewana przednia szyba „Quickclear”
  • Podgrzewana kierownica
  • Podgrzewane przednie fotele
  • Tapicerka skórzana w połączeniu z MIKO SUEDE
  • Elektrycznie regulowane przednie fotele w 10-ciu kierunkach
  • Podłokietnik w tylnej kanapie
  • Nastrojowe oświetlenie wnętrza
  • Elektrycznie składane, sterowanie i podgrzewane lusterka boczne
  • Ładowarka bezprzewodowa
  • 12-calowy cyfrowy zestaw wskaźników
  • System SYNC 4 z 12-calowym ekranem dotykowym i Android Auto & Apple CarPlay
  • Nawigacja satelitarna

Redakcja poleca:

Ford Ranger Raptor – nasz test

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj