NowościCennikiFord Mustang Mach-E (2024). Opis wersji i cennik

Ford Mustang Mach-E (2024). Opis wersji i cennik

Ford Mustang Mach-E pojawił się w salonach sprzedaży w 2021 roku. Ceny tego modelu zaczynają się od 269 550 zł. Poznaj szczegóły oferty.

Ford Mustang Mach-E został oficjalnie przedstawiony w listopadzie 2019 roku i jest pierwszym w pełni elektrycznym autem w gamie producenta z Detroit. Na polskim rynku model ten zadebiutował na początku 2021 roku. Oferta obejmuje pięć wersji silnikowych, a na jej szczycie znajduje się wersja GT, której dwa silniki elektryczne wytwarzają maksymalnie 487 KM oraz 860 Nm i pozwalają przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 4,4 s.

Ford Mustang Mach-E - tył

Ford Mustang Mach-E (2024) – wymiary, pojemność bagażnika

Ford Mustang Mach-E mierzy 471,3 cm długości (474,3 cm w wersji GT), 188,1 cm szerokości (209,7 cm z lusterkami) i 162,4 cm wysokości (161,3 cm w wersji GT). Jego rozstaw osi to 298,7 cm. Bazowa pojemność tylnego bagażnika wynosi 402 litry, a maksymalnie można ją powiększyć do 1420 l. Przedni bagażnik ma 100 l pojemności.

Ford Mustang Mach-E (2024) – dane techniczne, silniki, osiągi, zasięg

Ford Mustang Mach-E jest aktualnie dostępny w pięciu wersjach silnikowych. W ofercie znajdziemy zarówno wersje tylnonapędowe, jak i korzystające z napędu na cztery koła.

Napęd elektryczny:

  • RWD Standard Range (269 KM, 430 Nm) z akumulatorem o pojemności 70 kWh netto i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,9 s, prędkość maksymalna: 180 km/h, średnie zużycie energii: 17,2 kWh/100 km, zasięg: do 440 km
  • RWD Extended Range (294 KM, 430 Nm) z akumulatorem o pojemności 91 kWh netto i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,0 s, prędkość maksymalna: 180 km/h, średnie zużycie energii: 17,3 kWh/100 km, zasięg: do 600 km
  • AWD Standard Range (269 KM, 580 Nm) z akumulatorem o pojemności 70 kWh netto i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s, prędkość maksymalna: 180 km/h, średnie zużycie energii: 19,5 kWh/100 km, zasięg: do 400 km
  • AWD Extended Range (351 KM, 580 Nm) z akumulatorem o pojemności 91 kWh netto i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,8 s, prędkość maksymalna: 180 km/h, średnie zużycie energii: 18,8 kWh/100 km, zasięg: do 550 km
  • GT (487 KM, 860 Nm) z akumulatorem o pojemności 91 kWh netto i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,4 s, prędkość maksymalna: 200 km/h, średnie zużycie energii: 21,2 kWh/100 km, zasięg: do 490 km
Ford Mustang Mach-E - gniazdo ładowania
Gniazdo ładowania znajdziemy na lewym przednim błotniku.

Nowy Ford Mustang Mach-E (2024) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą odmian RWD Standard Range/269 KM (Mach-E), AWD Standard Range/269 KM (Premium) oraz GT/487 KM (GT). Wariant RWD Extended Range/294 KM został wyceniony na 313 850 zł (Premium), a AWD Extended Range/351 KM – na 345 850 zł (Premium). Ford Mustang Mach-E jest objęty 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów, natomiast akumulator trakcyjny podlega dodatkowo 8-letniej gwarancji z limitem 160 000 km.

Ford Mustang Mach-E - deska rozdzielcza

Mach-E – od 269 550 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, wzór 5-ramienny, z oponami 225/60 R18
  • Zestaw naprawczy ogumienia
  • Klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury (DEATC)
  • System filtracji powietrza w kabinie
  • Poduszki powietrzne czołowe dla kierowcy i pasażera z przodu
  • Poduszka kolanowa kierowcy
  • Poduszki powietrzne boczne w 1. i 2. rzędzie siedzeń
  • Boczne kurtyny powietrzne chroniące osoby w 1. i 2. rzędzie siedzeń
  • ISOFIX – system mocowania fotelików dziecięcych na skrajnych siedzeniach w 2. rzędzie
  • System ABS z elektronicznym układem podziału siły hamowania (EBD)
  • Światła awaryjnego hamowania – pulsujące światła stop, włączające się automatycznie podczas gwałtownego hamowania
  • Hamulec pokolizyjny
  • Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESC) z układem kontroli trakcji (ETC)
  • Pre-Collision Assist – działający w oparciu o informacje z kamery przedniej i radaru system wspomagający kierowcę w unikaniu lub zmniejszaniu skutków kolizji z poprzedzającymi pojazdami, pieszymi lub rowerzystami do prędkości maksymalnej pojazdu 180 km/h
  • Lane Keeping Alert z Lane Keeping Aid – system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu, z funkcją wykrywania krawędzi jezdni
  • Blind Spot Information – system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach
  • Cross Traffic Alert (CTA) – funkcja ostrzegania o pojazdach nadjeżdżających z prawej lub lewej strony, podczas manewru wyjazdu tyłem z miejsca parkingowego
  • Driver Alert – system monitorowania koncentracji kierowcy
  • System rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości
  • Inteligentny ogranicznik prędkości
  • Adaptive Cruise Control z funkcją Stop & Go i Lane Centring – tempomat adaptacyjny z funkcją automatycznego zatrzymania i ponownego rozpoczęcia jazdy oraz funkcja utrzymania pośrodku pasa ruchu
  • One Pedal Driving – system sterowania pedałem przyśpieszenia
  • Funkcja trenera hamowania
  • System wyboru trybu jazdy
  • eShifter – pokrętło do wyboru trybu jazdy
  • System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
  • e-Call – system automatycznego wzywania służb ratowniczych w razie wystąpienia kolizji skutkującej uruchomieniem poduszek powietrznych
  • Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym (EPAS)
  • Elektryczny hamulec postojowy
  • Czujniki parkowania z tyłu i z przodu
  • Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem
  • System kamer 360 stopni
  • Immobilizer (EPATS)
  • Autoalarm obwodowy
  • Centralny zamek
  • Ford KeyFree – system centralnego zamka z kluczem elektronicznym, umożliwia otwarcie drzwi i uruchomienie pojazdu bez tradycyjnego kluczyka
  • Ford MyKey – funkcja programowania i przypisania do kluczyka ograniczenia: prędkości maksymalnej, maksymalnej głośności systemu audio oraz możliwość zablokowania dezaktywacji systemów wspomagających bezpieczeństwo
  • Blokada zamków tylnych drzwi uniemożliwiająca otwarcie ich od środka przez dzieci
  • Wycieraczki przedniej szyby sterowane automatycznie, z czujnikiem deszczu
  • Światła automatyczne – włączające się automatycznie w zależności od poziomu natężenia światła
  • Auto High Beam – system automatycznego sterowania światłami drogowymi
  • Reflektory w technologii LED
  • Światła do jazdy dziennej w technologii LED
  • Tylne światła w technologii LED
  • Obudowy lusterek bocznych lakierowane w kolorze czarnym
  • Dolna część przedniego i tylnego zderzaka w kolorze tworzywa
  • Osłony nadkoli oraz listwy wzdłuż dolnej linii drzwi bocznych w kolorze tworzywa
  • Tylny spojler
  • Antena dachowa w kształcie płetwy rekina
  • Obramowanie szyb bocznych w kolorze czarnym
  • Przednia szyba podgrzewana (Quickclear)
  • Przednia szyba z dodatkową warstwą akustyczną
  • Dodatkowo przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia
  • Kolumna kierownicy z regulacją pochylenia i odległości
  • Kierownica wykończona skórą ekologiczną Sensico
  • Podgrzewana kierownica
  • Tapicerka ze skóry ekologicznej Sensico
  • Fotele przednie – styl sportowy
  • Przednie fotele z ręczną regulacją położenia w 6 kierunkach
  • Przednie fotele podgrzewane
  • Tylna kanapa składana, dzielona w proporcji 60:40
  • Tylna kanapa ze składanym podłokietnikiem na środku, z uchwytami na kubki
  • Dywaniki podłogowe, welurowe z przodu i z tyłu
  • Nakładki na progi przednich drzwi
  • Konsola centralna z podłokietnikiem, schowkiem, dwoma uchwytami na kubki, złączami USB-A oraz USB-C w przedniej oraz tylnej części konsoli
  • Osłona przestrzeni bagażowej mocowana do drzwi bagażnika
  • Lusterko wsteczne automatycznie ściemniające się
  • Lusterka boczne sterowane, podgrzewane i składane elektrycznie, z wbudowanymi kierunkowskazami i lampkami oświetlającymi podłoże z projekcją logo Mustang
  • Elektrycznie sterowane szyby przednich i tylnych drzwi – opuszczanie i podnoszenie jednym naciśnięciem przycisku
  • Gniazdko 12V w bagażniku
  • Bezprzewodowa ładowarka do smartfona
  • 10,2-calowy kolorowy wyświetlacz na tablicy zegarów
  • System nawigacji satelitarnej SYNC 4A z 15-calowym kolorowym ekranem dotykowym i radiem cyfrowym DAB+ oraz zestawem głośnomówiącym z Bluetooth z funkcją sterowania głosem w języku polskim oraz funkcją wzywania pomocy, 6 głośnikami, zdalnym sterowaniem na kierownicy, mapą Europy z widokiem 3D, menu tekstowym w języku polskim, komunikatami głosowymi i menu tekstowym nawigacji w języku polskim
  • Bezprzewodowa obsługa Apple CarPlay i Android Auto
  • FordPass Connect z modemem GSM (zdalne zamykanie/otwieranie zamków drzwi, funkcja lokalizacji pojazdu, status systemów pokładowych, informację o ruchu drogowym Live Traffic, Wi-Fi hotspot, aktualizację map nawigacji przez Wi-Fi, zdalne uruchamianie pojazdu)

Premium – od 307 850 zł, obejmuje wyposażenie wersji Mach-E oraz dodatkowo:

  • 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, wzór 5×2-ramienny, z oponami 225/55 R19
  • Zaciski hamulcowe lakierowane w kolorze czerwonym
  • Autoalarm rozbudowany, z modułem CSM
  • Drzwi bagażnika zamykane /otwierane elektrycznie i bezdotykowo (dla wersji AWD)
  • Auto High Beam z Glare Free – system automatycznego sterowania światłami drogowymi z funkcją zapobiegającą oślepianiu
  • Reflektory projekcyjne LED
  • Dolna część przedniego i tylnego zderzaka lakierowana w kolorze czarnym
  • Osłony nadkoli oraz listwy wzdłuż dolnej linii drzwi bocznych lakierowane w kolorze czarnym
  • Szyby boczne w przednich drzwiach z dodatkową warstwą akustyczną
  • Kierownica wykończona skórą ekologiczną Sensico z czerwonymi przeszyciami
  • Podsufitka w ciemnej tonacji
  • Tapicerka ze skóry ekologicznej Sensico perforowana z czerwonymi przeszyciami
  • Przednie fotele z elektryczną regulacją położenia w 8 kierunkach
  • Aluminiowe nakładki na pedały
  • Nakładki na progi przednich drzwi ze wstawkami ze stali nierdzewnej
  • Oświetlenie wnętrza diodami LED z elementami nastrojowego oświetlenia oraz możliwością wybrania koloru podświetlenia
  • System nagłośnienia B&O – 9 głośników + subwoofer (dla wersji AWD)
Ford Mustang Mach-E - bezprzewodowa ładowarka
Indukcyjna ładowarka do smartfonów należy do wyposażenia seryjnego wszystkich wersji.

GT – od 390 850 zł, obejmuje wyposażenie wersji Premium oraz dodatkowo:

  • 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, wzór 5×2-ramienny, z oponami 245/45 R20
  • Sportowy układ hamulcowy Brembo (tarcze o zwiększonej średnicy) z zaciskami lakierowanymi w kolorze czerwonym
  • Aktywne zawieszenie MagneRide
  • Drzwi bagażnika zamykane /otwierane elektrycznie i bezdotykowo
  • Pakiet stylizacyjny GT (zderzaki oraz przedni grill w stylizacji GT)
  • Emblemat GT na drzwiach bagażnika
  • Przednia szyba z filtrem przeciwsłonecznym IR
  • Dach panoramiczny
  • Tapicerka Miko Suede połączona ze skórą ekologiczną Sensico
  • Fotele kubełkowe Ford Performance
  • Nakładki na progi przednich drzwi w stylizacji GT
  • System nagłośnienia B&O – 9 głośników + subwoofer

Więcej na temat Forda Mustanga Mach-E:

Ford Mustang Mach-E z bliska – pierwsze wrażenia

Ford Mustang Mach-E AWD Extended Range – nasz test

Ford Mustang Mach-E GT kontra Kia EV6 GT – porównanie

Ford Mustang Mach-E kontra Audi Q4 e-tron i BMW iX3 – porównanie

Ford Mustang Mach-E kontra Audi Q4 e-tron, Kia EV6 i Volvo XC40 – porównanie

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU

4 KOMENTARZE

NEWSY
Polecane
Wybór redakcji