Produkcja drugiej generacji Forda Kuga ruszyła w 2012 roku, a pod koniec 2016 r. zaprezentowano model po liftingu. Do wyboru: turbodoładowane jednostki benzynowe 1.5 i 2.0 EcoBoost oraz turbodiesle 1.5 i 2.0 TDCi. Napęd jest przekazywany na przednią lub obie osie za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej lub automatycznej.
Długość/szerokość/wysokość: 452-454/184-186/169-174 cm
Rozstaw osi: 269 cm
Średnica zawracania: 11,1 m
Pojemność bagażnika: 292-1093 l
Pojemność zbiornika paliwa: 42 l
Masa własna: 1504-1702 kg
Ładowność: 548-711 kg
Model silnika | Konstrukcja silnika | Pojemność skokowa | Moc maks. | Maks. mom. obrotowy | Skrzynia biegów napęd | 0-100 km/h | Prędkość maks. | Średnie spalanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.5 Ecoboost 120 | TB, R4, 16V | 1499 cm³ | 120 KM | 240 Nm | M6/przedni | 12,6 s | 180 km/h | 6,2 l/100 km |
1.5 Ecoboost 150 | TB, R4, 16V | 1499 cm³ | 150 KM | 240 Nm | M6/przedni | 9,8 s | 195 km/h | 6,2 l/100 km |
1.5 Ecoboost 182 4x4 | TB, R4, 16V | 1499 cm³ | 182 KM | 240 Nm | A6/4x4 | 10,1 s | 200 km/h | 7,5 l/100 km |
2.0 Ecoboost 242 4x4 | TB, R4, 16V | 1999 cm³ | 242 KM | 394 Nm | A6/4x4 | 8,8 s | 212 km/h | 8,7 l/100 km |
1.5 TDCi 120 | TD, R4, 16V | 1499 cm³ | 120 KM | 270 Nm | M6/przedni | 12,7 s | 173 km/h | 4,4 l/100 km |
1.5 TDCi PowerShift 120 | TD, R4, 16V | 1499 cm³ | 120 KM | 300 Nm | A6/przedni | 12,4 s | 171 km/h | 4,8 l/100 km |
2.0 TDCi 150 | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 150 KM | 370 Nm | M6/przedni | 10,1 s | 194 km/h | 4,7 l/100 km |
2.0 TDCi 150 4x4 | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 150 KM | 370 Nm | M6/4x4 | 9,9 s | 192 km/h | 5,2 l/100 km |
2.0 TDCi PowerShift 150 4x4 | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 150 KM | 370 Nm | A6/4x4 | 10,9 s | 190 km/h | 5,4 l/100 km |
2.0 TDCi 180 4x4 | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 180 KM | 400 Nm | M6/4x4 | 9,2 s | 202 km/h | 5,2 l/100 km |
2.0 TDCi PowerShift 180 4x4 | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 180 KM | 400 Nm | A6/4x4 | 10,0 s | 200 km/h | 5,4 l/100 km |
Zobacz też: Ford Edge test