Ford Edge zadebiutował w Europie na początku 2016 roku. Pod maską tego modelu znajdziemy turbodiesla 2.0 TDCi w jednym z dwóch wariantów mocy: 180 lub 210 KM. Słabsza wersja ma 6-biegową manualną skrzynię, a mocniejsza – 6-biegowy „automat”. Obydwie są wyposażone w napęd 4×4.
Zobacz więcej: Ford Edge test
Długość/szerokość/wysokość: 481/198/169 cm
Rozstaw osi: 285 cm
Średnica zawracania: 12,0 m
Pojemność bagażnika: 602-1847 l
Pojemność zbiornika paliwa: 68 l
Masa własna: 1837-1874 kg
Ładowność: 668-681 kg
Model silnika | Konstrukcja silnika | Pojemność skokowa | Moc maks. | Maks. mom. obrotowy | Skrzynia biegów napęd | 0-100 km/h | Prędkość maks. | Średnie spalanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.0 TDCi 180 4x4 | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 180 KM | 400 Nm | M6/4x4 | 9,9 s | 200 km/h | 5,8 l/100 km |
2.0 TDCi Twin-Turbo 210 PowerShift 4x4 | TD, R4, 16V | 1997 cm³ | 210 KM | 450 Nm | A6/4x4 | 9,4 s | 211 km/h | 5,8 l/100 km |