W ciągu zaledwie kilku dni od prezentacji klienci zamówili prawie 200 000 egzemplarzy pickupa Tesli. Sprawdź, która wersja Cybertrucka jest najpopularniejsza.
Elon Musk jest znany ze swojej aktywności na Twitterze. Ostatnio za pośrednictwem tego serwisu pochwalił się wynikami sprzedaży najnowszego modelu Tesli – pickupa Cybertruck. Auto można zamawiać na stronie amerykańskiej marki, wybierając jedną z trzech wersji. Opłata rezerwacyjna wynosi 100 dolarów.
W ciągu niecałych 48 godzin od oficjalnej prezentacji Musk poinformował, że złożono już 146 000 zamówień na Cybertrucka. Najpopularniejszą odmianą była Dual Motor, wybrało ją 42% klientów. Tuż za nią – najmocniejszy wariant Tri Motor. Zdecydowało się na niego aż 41% nabywców, mimo że według zapowiedzi, ta wersja pojawi się dopiero w 2022 roku. Podstawowa wersja z jednym silnikiem nie budzi już takiego zainteresowania – tylko 17% zamówień.
Dzień później szef Tesli „zaćwierkał”, że liczba zamówień przekroczyła 187 000. To oznacza, że Cybertruck zarobił dla firmy prawie 20 milionów dolarów w ciągu zaledwie 3 dni! A mówimy tutaj tylko o wpływach z zaliczki, którą należy wpłacić zamawiając nowego pickupa. Ceny Cybertrucka zaczynają się od 39 900 dolarów (Single Motor RWD), 49 900 dolarów (Dual Motor AWD) i 69 900 dolarów (Tri Motor AWD).
187k
— Elon Musk (@elonmusk) November 24, 2019
Jednak giełda nie zareagowała tak optymistycznie. Dzień po premierze Cybertrucka notowania akcji Tesli spadły o 7%.