Volkswagen ID.3

Przyszłość Volkswagena będzie należała do aut elektrycznych. Będą one oferowane w ramach submarki ID. Pierwszym modelem jest kompaktowy Volkswagen ID.3.

W Polsce elektryczny VW zadebiutował zaledwie miesiąc po światowej premierze podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Koncern zaprezentował pierwszy z rodziny modeli ID. skonstruowanych na nowej platformie podłogowej MEB podczas „Impact mobility rEVolution 2019” w Katowicach – największym wydarzeniu w kraju poświęconym pojazdom zeroemisyjnym.

VW ID.3
Marka wiąże z nowością duże oczekiwania. Rodzina ID. ma stać się trzecim kluczowym rozdziałem w historii Volkswagena – po kultowym Garbusie i bestsellerowym Golfie.

Kompaktowy VW ID.3 rozwiewa wszelkie wątpliwości związane z dostępnością i ograniczonym zasięgiem elektrycznych samochodów. W Polsce auto będzie kosztowało mniej niż 130 tys. złotych. Do wyboru będą akumulatory o pojemności 45 kWh, 58 kWh oraz 77 kWh, które zapewnią od 330 do 550 km zasięgu. Korzystając z ładowarki o mocy 100 kW w ciągu 30 min będzie można uzupełnić prąd na kolejne 290 km.

Elektryczny VW ID
Elektryczny Volkswagen ID.3 już jest produkowany w zakładach w Zwickau, które zapewniają najwyższą jakość i efektywność oraz produkcję zgodną z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Dzięki zastosowaniu platformy MEB, Volkswagen ID.3 ma bardzo krótkie zwisy nadwozia i duży rozstaw osi, co sprawia, że ma bardzo przestronne wnętrze. Pod względem ilości miejsca i przestronności wnętrza wyznacza nowe standardy wśród samochodów kompaktowych. W kabinie liczbę przycisków i przełączników ograniczono do niezbędnego minimum. Najważniejsze informacje są przekazywane za pomocą wyświetlacza oraz nowego, umieszczonego centralnie dotykowego ekranu o przekątnej 10 cali. Służy on także do zarządzania większością funkcji pojazdu.

Redakcja poleca: Samochody elektryczne i hybrydy plug-in. Rzeczywisty zasięg na jednym ładowaniu

Oceny czytelników
[Głosów: 1 Średnia: 5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here