Prototypowy wygląd, futurystyczne wnętrze i nawiązania do historii marki – tak w kilku słowach można opisać pierwszego elektryka Hondy.
Honda e oferowana jest w dwóch wersjach silnikowych, które różnią się jedynie mocą silnika tj. 136 lub 154 KM. W obu przypadkach maksymalny moment obrotowy wynosi 315 Nm, a siła napędowa trafia na tylne koła. Akumulator o pojemności 35,5 kWh jest jednym z najmniejszych w swojej klasie, lecz po pełnym naładowaniu daje możliwość przejechania około 220 kilometrów. Ceny tego modelu w zależności od wersji startują od 152 900 złotych.
Honda e – nadwozie
Sylwetka Hondy e bezpośrednio nawiązuje do pierwszego hatchbacka marki czyli modelu N360. Utrzymane w stylu retro nadwozie skrywa wiele nowoczesnych rozwiązań takich jak system wysuwających się klamek oraz oferowany standardowo zestaw kamer, które zastąpiły konwencjonalne lusterka boczne.
Honda e – wnętrze
Wnętrze auta zostało zaprojektowane w taki sposób, że kierowca może poczuć się jak w statku kosmicznym. Rząd ekranów ciągnący się przez szerokość kabiny, do tego deska rozdzielcza o fakturze drewna to rozwiązania jakich trudno szukać w innych autach. Japoński producent zrobił odważny krok. Samo wykończenie i zastosowane materiały przywodzą na myśl elegancki i przytulny salon.
Samochody elektryczne zwykle mocno odróżniają się od pozostałych aut na ulicach. Tak też jest w przypadku małej Hondy, która posiada wiele ciekawych rozwiązań. Wszystkie takie smaczki nadają jej oryginalny charakter. Honda e to uosobienie nowoczesnych technologii oraz futurystycznej motoryzacji.