Produkcję pierwszej generacji BMW X4 (F26) uruchomiono w 2014 roku. Klienci mogą wybierać spośród 5 silników benzynowych (184-360 KM) i 5 wysokoprężnych (190-326 KM). Wszystkie wersje są wyposażone w napęd 4×4 oraz 8-biegowy „automat”. Jedynie wariant xDrive20d może być łączony również z 6-biegową skrzynią manualną.
Długość/szerokość/wysokość: 467-475/188-194/162 cm
Rozstaw osi: 281-286 cm
Średnica zawracania: 11,9-12,1 m
Pojemność bagażnika: 525-1430 l
Pojemność zbiornika paliwa: 60-68 l
Masa własna: 1720-1895 kg
Ładowność: 585-680 kg
Model silnika | Konstrukcja silnika | Pojemność skokowa | Moc maks. | Maks. mom. obrotowy | Skrzynia biegów napęd | 0-100 km/h | Prędkość maks. | Średnie spalanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
xDrive20i Steptronic | TB, R4, 16V | 1997 cm³ | 184 KM | 270 Nm | A8/4x4 | 8,1 s | 212 km/h | 6,9 l/100 km |
xDrive28i Steptronic | TB, R4, 16V | 1997 cm³ | 245 KM | 350 Nm | A8/4x4 | 6,4 s | 232 km/h | 7,0 l/100 km |
xDrive30i Steptronic | TB, R4, 16V | 1998 cm³ | 252 KM | 350 Nm | A8/4x4 | 6,3 s | 240 km/h | 8,2 l/100 km |
xDrive35i Steptronic | TB, R6, 24V | 2979 cm³ | 306 KM | 400 Nm | A8/4x4 | 5,5 s | 247 km/h | 8,3 l/100 km |
M40i | TB, R6, 24V | 2979 cm³ | 360 KM | 465 Nm | A8/4x4 | 4,9 s | 250 km/h | 8,6 l/100 km |
xDrive20d | TD, R4, 16V | 1995 cm³ | 190 KM | 400 Nm | M6/4x4 | 8,0 s | 212 km/h | 5,2 l/100 km |
xDrive20d Steptronic | TD, R4, 16V | 1995 cm³ | 190 KM | 400 Nm | A8/4x4 | 8,0 s | 212 km/h | 5,0 l/100 km |
xDrive25d Steptronic | TD, R4, 16V | 1995 cm³ | 231 KM | 500 Nm | A8/4x4 | 6,8 s | 230 km/h | 5,5 l/100 km |
xDrive30d Steptronic | TD, R6, 24V | 2993 cm³ | 258 KM | 560 Nm | A8/4x4 | 5,8 s | 234 km/h | 5,7 l/100 km |
xDrive35d Steptronic | TD, R6, 24V | 2993 cm³ | 313 KM | 630 Nm | A8/4x4 | 5,2 s | 247 km/h | 6,0 l/100 km |
M40d | TD, R6, 24V | 2993 cm³ | 326 KM | 680 Nm | A8/4x4 | 4,9 s | 250 km/h | 6,4 l/100 km |