BMW M3 Competition jest dostępne w dwóch odmianach: tylnonapędowej oraz z napędem na cztery koła xDrive. Sprawdź, jak obie wersje wypadły w bezpośrednim porównaniu.

BMW M3 Competition w najnowszej odsłonie zostało zaprezentowane we wrześniu ubiegłego roku. „Sercem” tego auta jest podwójnie turbodoładowany, benzynowy silnik 3.0 R6, który wytwarza 510 KM i 650 Nm. Jednostka napędowa współpracuje z 8-biegowym automatem, a moc trafia w całości na tylne koła. Dzięki takiej konfiguracji M3 Competition przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,9 s, a jego prędkość maksymalna wynosi 250 km/h (ogranicznik). Ceny tego modelu startują od 436 900 zł.

W tym roku w gamie „M-trójki” pojawiła się zupełna nowość – wersja z napędem na cztery koła xDrive. Korzysta ona z tego samego, 510-konnego silnika, który znajdziemy pod maską tylnonapędowego M3 Competition, jednak dzięki rozdziałowi momentu obrotowego między obie osie osiąga „setkę” w 3,5 s od startu, czyli o 0,4 s szybciej. Jest za to o 50 kg cięższa. BMW M3 Competition xDrive zostało wycenione na 457 900 zł.

Brytyjska redakcja Carwow miała już okazję przetestować obydwie wersje nowego M3 Competition. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tych autach, to zachęcamy do obejrzenia poniższego nagrania:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here