Bentley Continental GT Mulliner Blackline

Bentley wprowadza wersję Mulliner Blackline do gamy modeli GT i GT Convertible. Sprawdź, czym charakteryzuje się ten nowy wariant.

Aktualna, trzecia odsłona Bentleya Continental GT zadebiutowała na rynku w 2018 roku, a teraz doczekała się kolejnej nowej wersji. Specyfikacja Mulliner Blackline stanowi uzupełnienie ekskluzywnej gamy Mulliner, która umożliwia dopasowanie zamówionego egzemplarza do indywidualnych oczekiwań klienta. Najnowszy wariant będzie oferowany w dwóch wersjach silnikowych – 4.0 V8 o mocy 550 KM oraz 6.0 W12 o mocy 635 KM.

Bentley Continental GT Mulliner Blackline

Bentley Continental GT Mulliner Blackline wyróżnia się zmienionym wyglądem zewnętrznym. Osłona chłodnicy, obudowy lusterek bocznych, dolne osłony zderzaka oraz wszystkie ozdobne detale (z wyjątkiem logotypu Bentley) zostały polakierowane na czarno, co stanowi odpowiedź na potrzeby nabywców. Obecnie aż 38% wszystkich zamówień na Continentala GT dotyczy wersji z ciemnym wykończeniem zamiast chromowanego.

Bentley Continental GT Mulliner Blackline

Charakterystyczne otwory wentylacyjne w kształcie skrzydeł także zostały przyciemnione, a następnie podkreślone jasnym brandingiem firmy Mulliner. Ponadto Bentley Continental GT i GT Convertible w wersji Mulliner Blackline otrzymały 22-calowe czarne felgi z samopoziomującymi się osłonami piast z chromowanym pierścieniem. Wkrótce w ofercie pojawią się również czarne obręcze Mulliner z kontrastującymi polerowanymi „kieszeniami”.

Bentley Continental GT Mulliner Blackline

Wnętrze odmiany Mulliner Blackline nie różni się od pozostałych wersji, dzięki czemu klienci nie są w żaden sposób ograniczeni i mogą wybrać dowolną kombinację kolorów, dostępną w ramach nieograniczonej oferty Mulliner. Mogą też zdecydować się na jedną z ośmiu polecanych trzykolorowych kombinacji z szerokiej palety skór firmy Bentley.

Bentley Continental GT Mulliner Blackline

Standardowa specyfikacja Mulliner Driving Specification obejmuje unikalne pikowanie „Diamond in Diamond”. Na fotelach, drzwiach i tylnych panelach bocznych znajduje się prawie 400 000 kontrastowych szwów ułożonych w kształcie diamentów. Przez każdy z nich przechodzi dokładnie 712 przeszyć, które rozmieszczono w niezwykle precyzyjny sposób, aby wskazywały środek tworzonego kształtu.

Zobacz również:

Tak powstaje Bentley Continental GT. Poznaj kulisy produkcji

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here