Patrząc na ubiegłoroczne wyniki sprzedaży, można śmiało stwierdzić, że Alfa Romeo przeżywa w Polsce swój renesans. Dowiedz się więcej na ten temat.

W 2021 roku Alfa Romeo sprzedała w Polsce aż 1749 nowych samochodów, notując tym samym nie tylko ponad 30-procentowy wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem, ale także najlepszy rezultat w historii. Dla włoskiej marki nasz kraj jest obecnie czwartym co do wielkości rynkiem zbytu w Europie (po Włoszech, Niemczech i Hiszpanii).

NASZ SKLEP

W ciągu ostatnich 12 miesięcy największą popularnością cieszyło się Stelvio, które znalazło 1210 nabywców (+50,9% rok do roku), natomiast Giulia sprzedała się w liczbie 490 egzemplarzy (+37,6% rok do roku). Warto podkreślić, że oba te modele uzyskały najlepsze wyniki od momentu ich wprowadzenia na rynek, co miało miejsce odpowiednio w 2017 i 2016 roku.

Tak dobry rezultat to zasługa m.in. wprowadzenia 5-letniej gwarancji z limitem przebiegu 200 000 km, która jest oferowana w standardzie dla wszystkich modeli Alfa Romeo od 2021 roku. Ponadto w połowie bieżącego roku zadebiutuje długo wyczekiwany SUV Tonale, dzięki któremu wyniki sprzedaży marki w Polsce mają szansę jeszcze bardziej wzrosnąć.

Pierwszy z sześciu egzemplarzy Alfy Romeo Giulia GTAm został przekazany klientowi na początku stycznia, dwa kolejne także trafią do właścicieli jeszcze w tym miesiącu.

„Jeśli miałbym wymienić główne czynniki, które wpłynęły na sukces Alfy Romeo na rynku polskim, to muszę zacząć od fantastycznych produktów. Modele Giulia i Stelvio przyciągnęły do naszej marki nowych klientów, którzy doceniają ponadczasową, włoską stylistykę, fantastyczne osiągi oraz unikalne czucie samochodu i przyjemność z jazdy, jaką zapewnia tylko Alfa Romeo. Nieocenioną pracę w zakresie zwiększenia świadomości marki wykonał też dla nas Robert Kubica, rezerwowy kierowca zespołu F1 Alfa Romeo Racing ORLEN i ambasador marki w Polsce. Natomiast argumentem, który bardzo często finalnie decydował o zakupie, jest wysoka jakość, potwierdzona 5-letnią gwarancją, którą są objęte wszystkie nowe Alfy Romeo sprzedawane w Polsce. My wiemy, jaką wartość technologiczną prezentuje dziś Alfa Romeo i tę pewność wyrażamy najlepszymi warunkami gwarancyjnymi, oferowanymi w segmencie premium na naszym rynku. Podkreślmy jednak, że nawet najlepszy produkt potrzebuje odpowiedniej i profesjonalnej obsługi. Dlatego cieszą nas coraz lepsze oceny jakości obsługi klienta uzyskiwane przez dealerów Alfa Romeo w Polsce. Nasza sieć dealerska również zasługuje na słowa uznania, istotnie przyczyniając się do tego doskonałego rezultatu handlowego”, podsumował wynik marki Rafał Grzanecki, dyrektor marki Alfa Romeo w Polsce.

Dowiedz się więcej na temat marki Alfa Romeo:

Wszystko o marce Alfa Romeo

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj