NowościCennikiAlfa Romeo Giulia (2024). Opis wersji i cennik

Alfa Romeo Giulia (2024). Opis wersji i cennik

Alfa Romeo Giulia jest w sprzedaży od 2016 roku. Ceny tego modelu zaczynają się od 211 000 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Alfa Romeo Giulia pojawiła się na rynku w 2016 roku, a trzy lata później zadebiutował odświeżony model. Lifting nie przyniósł większych zmian z zewnątrz – ograniczył się właściwie tylko do nowych kolorów nadwozia i wzorów felg. Za to sporo nowości wprowadzono we wnętrzu. Deska rozdzielcza została przeprojektowana, a centralne miejsce na konsoli środkowej zajął dotykowy ekran o przekątnej 8,8 cala. System multimedialny otrzymał nowe funkcje, w tym dostęp do usług online. Więcej na temat modernizacji tego włoskiego auta: Alfa Romeo Giulia po liftingu – pierwsza jazda

Alfa Romeo Giulia - tył

Alfa Romeo Giulia (2024) – wymiary, pojemność bagażnika

Alfa Romeo Giulia mierzy 464,3 cm długości, 202,4 cm szerokości i 143,6 cm wysokości. Jej rozstaw osi to 282,0 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 480 litrów.

Alfa Romeo Giulia - bagażnik

Alfa Romeo Giulia (2024) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Gama silnikowa obejmuje 2 jednostki benzynowe i 1 wysokoprężną. W ofercie znajdziemy zarówno wersje tylnonapędowe, jak i korzystające z napędu na cztery koła.

Silniki benzynowe:

  • 2.0 GME Turbo (200 KM, 330 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,7 s, prędkość maksymalna: 235 km/h, średnie zużycie paliwa: 7,0 l/100 km
  • 2.0 GME Turbo Q4 (280 KM, 400 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,2 s, prędkość maksymalna: 240 km/h, średnie zużycie paliwa: 7,7 l/100 km

Silniki wysokoprężne:

  • 2.2 JTDM Q4 (210 KM, 470 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,8 s, prędkość maksymalna: 235 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,5 l/100 km
Alfa Romeo Giulia - silnik
Silnik 2.2 JTDM

Nowa Alfa Romeo Giulia (2024) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z silnikami 2.0 GME Turbo/200 KM (Super i Sprint) oraz 2.0 GME Turbo/280 KM (Ti i Veloce). Wysokoprężna odmiana 2.2 JTDM/210 KM została wyceniona na 278 000 zł (Veloce). Klienci mają do wyboru 9 kolorów nadwozia: czerwony Alfa Red (lakier niemetalizowany, bez dopłaty), biały Alfa White (lakier niemetalizowany, 2000 zł), biały Moonlight Pearl (lakier metalizowany, 4400 zł), czarny Vulcano Black (lakier metalizowany, 4400 zł), niebieski Anodized Blue (lakier metalizowany, 4400 zł), szary Vesuvio Grey (lakier metalizowany, 4400 zł), niebieski Misano Blue (lakier metalizowany, 4400 zł), złoty GT Ocra (lakier perłowy, 15 000 zł) oraz czerwony Etna Red (lakier perłowy, 15 000 zł). Alfa Romeo Giulia jest objęta 5-letnią gwarancją z limitem 200 000 km.

Alfa Romeo Giulia - deska rozdzielcza

Super – od 211 000 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 17-calowe felgi aluminiowe Aero
  • Zestaw naprawczy Fix&Go
  • Zaciski hamulców szare
  • Izolacja NVH (Noise-Vibration-Harshness)
  • Klimatyzacja automatyczna 2-strefowa
  • Nawiew na tylny rząd siedzeń
  • Air Quality System
  • Dezaktywacja poduszki powietrznej przedniej po stronie pasażera
  • Czujnik informujący o niezapięciu pasów bezpieczeństwa
  • System hamowania Autonomous Emergency Brake
  • System monitorowania martwego pola
  • System ostrzegający przed zmianą pasa ruchu (Lane Departure Warning)
  • Tempomat adaptacyjny
  • Czujnik pomiaru ciśnienia w oponach
  • System Start & Stop
  • Inteligentne połączenie alarmowe
  • Czujniki parkowania przednie i tylne
  • Kamera cofania tylna z liniami dynamicznymi
  • System Keyless Entry – bezkluczykowe otwarcie przednich drzwi
  • Zamek centralny sterowany pilotem
  • Czujnik deszczu
  • Automatyczne włączanie świateł z czujnikiem zmierzchu
  • Automatyczne włączanie świateł mijania i drogowych
  • Korektor regulacji świateł przednich
  • Światła bi-ksenonowe 25W ze światłami do jazdy dziennej DRL
  • Światła tylne w technologii LED
  • Zewnętrzne podświetlenie klamek drzwi
  • Sportowy przedni zderzak
  • Przedni grill w kolorze srebrnym
  • Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
  • Ciemne podwójne końcówki rury wydechowej
  • Obramowania szyb w kolorze czarnym
  • Regulacja manualna kierownicy na wysokość i głębokość
  • Koło kierownicy i gałka skrzyni biegów w wykończeniu soft-touch
  • Gałka automatycznej skrzyni biegów obszyta skórą
  • Chromowane obramowania głośników
  • Podsufitka w kolorze czarnym
  • Wnętrze w tonacji Belly Pan
  • Wnętrze SUPER – fotele komfortowe pokryte tkaniną czarną, deska rozdzielcza i panele boczne drzwi czarne z wykończeniem wnętrza elementami z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym, obejmujące konsolę środkową, obramowania wewnętrznych klamek drzwi, panel deski rozdzielczej
  • 6-stopniowa manualna regulacja fotela przedniego kierowcy
  • 6-stopniowa manualna regulacja fotela przedniego pasażera
  • Dzielona 3-miejscowa tylna kanapa w proporcji 40:20:40
  • Maty podłogowe (przód/tył)
  • Aluminiowe nakładki na pedały
  • Listwa progowa chromowana z napisem Alfa Romeo
  • Schowki przednie (cup holdery) w konsoli środkowej
  • Podświetlenie białe LED-owe strefy stóp, wewnętrznych klamek drzwi oraz pod panelami drzwi
  • Daszek przeciwsłoneczny z lusterkiem i lampką po stronie kierowcy
  • Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
  • Lusterka zewnętrzne elektrochromatyczne
  • Podgrzewane składane lusterka zewnętrzne boczne
  • Szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie
  • Gniazdo zasilania o mocy 12V z przodu konsoli środkowej
  • Przedni port USB pod panelem systemu klimatyzacji
  • Centralny tunel z 1 portem USB
  • 2 tylne porty USB (1 typu A i 1 typu C)
  • Ładowarka bezprzewodowa pod podłokietnikiem
  • System Alfa DNA z wyborem stylu jazdy (Dynamic – tryb jazdy sportowej, Normal – tryb jazdy komfortowy, Advanced Efficiency – tryb jazdy najbardziej ekonomiczny)
  • 7-calowy kolorowy wyświetlacz TFT między zegarami
  • Radio Uconnect Nav z nawigacją fabryczną i z 8,8-calowym ekranem dotykowym (Radio, 3D Sat-Nav, Mp3, Aux-in, Bluetooth)
  • Przyciski sterowania radiem i telefonem na ramionach kierownicy
  • System Apple Carplay/Android Auto
  • U-Connect Services, aplikacja My Alfa
  • U-Connect Services, wbudowany moduł zarządzający aplikacją My Alfa
  • System DAB do odbioru cyfrowych stacji radiowych
  • System Audio U-Connect obejmujący 8 głośników

Sprint – od 224 000 zł, obejmuje wyposażenie wersji Super oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe Design Sport Dark
  • Ogrzewane dysze przednich spryskiwaczy
  • Przedni grill w kolorze czarnym
  • Szyby tylne, boczne przyciemnione
  • Łopatki aluminiowe w kolumnie kierownicy do zmiany biegów
  • Wykończenie wnętrza w aluminium
  • Wnętrze SPRINT – tapicerka tkanina/soft-touch, alternatywnie: czarno-czarna, wykończenie wnętrza elementami z aluminium w tym konsoli środkowej, obramowań wewnętrznych klamek drzwi, panelu deski rozdzielczej

Ti – od 241 000 zł, obejmuje wyposażenie wersji Super oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe Design Sport Dark
  • Powiększone tarcze i zaciski hamulcowe (przednie 330×28 mm, tylne 320×22 mm)
  • Ogrzewane dysze przednich spryskiwaczy
  • Reflektory bi-ksenonowe 35W z DRL
  • Spryskiwacze reflektorów
  • Logo wersji TI w kolorze srebrnym
  • Podgrzewane koło kierownicy
  • Wykończenie wnętrza w drewnie (Szary Dąb)
  • Wnętrze TI – fotele komfortowe soft-touch w kolorze czarnym lub brązowym, deska rozdzielcza i panele boczne drzwi czarne z wykończeniem wnętrza elementami z naturalnego drewna w kolorze szarym, obejmujące konsolę środkową, obramowania wewnętrznych klamek drzwi, panel deski rozdzielczej
  • 6-stopniowa elektryczna regulacja fotela kierowcy z pamięcią ustawień
  • 6-stopniowa elektryczna regulacja fotela pasażera
  • Fotele przednie podgrzewane
  • Siatka mocująca w bagażniku
  • Zaczepy w bagażniku
  • Prowadnice podtrzymujące bagaż w bagażniku

Veloce – od 254 000 zł, obejmuje wyposażenie wersji Sprint oraz dodatkowo:

  • 19-calowe felgi aluminiowe Design Sport Dark Glossy
  • Powiększone tarcze i zaciski hamulcowe (przednie 330×28 mm, tylne 320×22 mm)
  • Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (Limited Slip Differential)
  • Reflektory bi-ksenonowe 35W z DRL
  • Spryskiwacze reflektorów
  • Tylny sportowy zderzak z dyfuzorem
  • Obramowania szyb w kolorze czarnym lakierowanym
  • Podgrzewane koło kierownicy
  • Wnętrze VELOCE – fotele przednie sportowe pokryte skóra naturalną w kolorze czarnym lub czerwonym, deska rozdzielcza, konsola środkowa oraz panele boczne drzwi czarne z wykończeniem wnętrza elementami z aluminium
  • 6-stopniowa elektryczna regulacja fotela kierowcy z pamięcią ustawień
  • 6-stopniowa elektryczna regulacja fotela pasażera
  • Elektryczna regulacja boków foteli w części biodrowej kierowcy
  • Fotele przednie podgrzewane
  • Siatka mocująca w bagażniku
  • Zaczepy w bagażniku
  • Prowadnice podtrzymujące bagaż w bagażniku

Więcej na temat Alfy Romeo Giulia:

Używana Alfa Romeo Giulia – opinie, typowe usterki

Alfa Romeo Giulia FL 2.0 Turbo – nasz test

Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Q4 – nasz test

Alfa Romeo Giulia kontra 3 rywali – porównanie

Alfa Romeo Giulia kontra 4 rywali – porównanie

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU

3 KOMENTARZE

NEWSY
Polecane
Wybór redakcji