NowościCennikiAlfa Romeo Giulia (2024). Opis wersji i cennik

Alfa Romeo Giulia (2024). Opis wersji i cennik

Alfa Romeo Giulia jest w sprzedaży od 2016 roku. Ceny tego modelu zaczynają się od 232 400 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Alfa Romeo Giulia pojawiła się na rynku w 2016 roku, a trzy lata później zadebiutował odświeżony model. Lifting nie przyniósł większych zmian z zewnątrz – ograniczył się właściwie tylko do nowych kolorów nadwozia i wzorów felg. Sporo nowości wprowadzono za to we wnętrzu, gdzie zagościła przeprojektowana deska rozdzielcza, a centralne miejsce na konsoli środkowej zajął dotykowy ekran o przekątnej 8,8 cala. System multimedialny otrzymał nowe funkcje, w tym dostęp do usług online. Jesienią 2022 roku Giulia przeszła kolejną modernizację, która przyniosła m.in. nowe reflektory i tylne światła oraz cyfrowy zestaw wskaźników.

Alfa Romeo Giulia - tył

Alfa Romeo Giulia (2024) – wymiary, pojemność bagażnika

Alfa Romeo Giulia mierzy 465,0 cm długości, 186,0 cm szerokości (202,4 cm z lusterkami) i 143,8 cm wysokości. Jej rozstaw osi to 282,0 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 480 litrów.

Alfa Romeo Giulia - bagażnik

Alfa Romeo Giulia (2024) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Gama silnikowa obejmuje 1 jednostkę benzynową i 2 wysokoprężne. W ofercie znajdziemy zarówno wersje tylnonapędowe, jak i korzystające z napędu na cztery koła.

Silniki benzynowe:

  • 2.0 GME Turbo Q4 (280 KM, 400 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,2 s, prędkość maksymalna: 240 km/h, średnie zużycie paliwa: 7,6 l/100 km
Alfa Romeo Giulia - silnik
Silnik 2.0 GME Turbo

Silniki wysokoprężne:

  • 2.2 JTDM Q2 (160 KM, 450 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,2 s, prędkość maksymalna: 220 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,0 l/100 km
  • 2.2 JTDM Q4 (210 KM, 470 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,8 s, prędkość maksymalna: 235 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,5 l/100 km
Alfa Romeo Giulia - silnik
Silnik 2.2 JTDM

Nowa Alfa Romeo Giulia (2024) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z silnikiem 2.0 GME Turbo/280 KM, automatyczną skrzynią biegów i napędem na cztery koła. Wysokoprężna odmiana 2.2 JTDM/160 KM kosztuje odpowiednio: 232 400 zł (Sprint), 257 600 zł (Veloce) oraz 274 800 zł (Tributo Italiano), a mocniejszy wariant 2.2 JTDM/210 KM – odpowiednio: 246 400 zł (Sprint), 271 600 zł (Veloce) oraz 288 800 zł (Tributo Italiano). Alfa Romeo Giulia jest objęta 5-letnią gwarancją z limitem 200 000 km.

Alfa Romeo Giulia - deska rozdzielcza

Sprint – od 232 400 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 18-calowe felgi aluminiowe Sport Silver Matt, z oponami 225/45 R18
  • Ciemne wykończenie kołpaczków pomiędzy śrubami
  • Powiększone tarcze i zaciski hamulcowe
  • Air Quality System
  • Nawiew na tylny rząd siedzeń
  • 6 poduszek powietrznych
  • Dezaktywacja poduszki powietrznej przedniej po stronie pasażera
  • Czujnik informujący o zapięciu pasów bezpieczeństwa
  • Uchwyty Isofix
  • System hamowania Autonomous Emergency Brake
  • System kontroli trakcji ESC
  • System ASR
  • System utrzymania pasa ruchu
  • Aktywny czujnik martwego pola
  • System ostrzegający o zmęczeniu kierowcy
  • System rozpoznawania znaków drogowych
  • Tempomat adaptacyjny
  • System Alfa DNA z wyborem stylu jazdy (Dynamic – tryb jazdy sportowej, Normal – tryb jazdy komfortowy, Advanced Efficiency – tryb jazdy najbardziej ekonomiczny)
  • System Start & Stop
  • Izolacja tłumiąca hałas (Noise-Vibration-Harshness)
  • Czujniki pomiaru ciśnienia w oponach
  • Inteligentne połączenie alarmowe
  • Czujniki parkowania przednie i tylne
  • Kamera cofania z liniami dynamicznymi
  • Zamek centralny sterowany pilotem
  • System Keyless Entry – bezkluczykowe otwarcie przednich drzwi
  • Czujnik deszczu
  • Ogrzewane dysze przednich spryskiwaczy
  • Automatyczne włączanie świateł mijania i drogowych
  • Reflektory Full LED w technologii Matrix
  • Światła tylne w technologii LED
  • Klosze tylnych lamp w ciemnym wykończeniu
  • Lusterka zewnętrzne w kolorze czarnym
  • Zewnętrzne podświetlenie klamek drzwi
  • Przedni grill w kolorze ciemnym
  • Przedni sportowy zderzak
  • Tylny zderzak z dyfuzorem
  • Osłona pod tylnym zderzakiem w ciemnym wykończeniu
  • Ciemne podwójne końcówki rury wydechowej
  • Kierownica i gałka skrzyni biegów obszyta skórą
  • Przyciski sterowania radiem i telefonem na ramionach kierownicy
  • Aluminiowe manetki w kolumnie kierownicy do zmiany biegów
  • Czarne wykończenie wnętrza
  • Panel deski rozdzielczej i konsola środkowa w wykończeniu aluminium
  • Podsufitka w kolorze czarnym
  • Komfortowe fotele przednie pokryte tkaniną Alfatex
  • 6-stopniowa elektryczna regulacja fotela kierowcy z pamięcią ustawień
  • 6-stopniowa elektryczna regulacja fotela pasażera
  • Dzielona tylna kanapa w proporcji 40:20:40
  • Trzeci tylny zagłówek
  • Aluminiowe nakładki na pedały
  • Listwa progowa chromowana z napisem Alfa Romeo
  • Maty podłogowe (przód/tył)
  • Podświetlenie białe LED strefy stóp, wewnętrznych klamek drzwi
  • Daszek przeciwsłoneczny z lusterkiem i lampką po stronie kierowcy
  • Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
  • Lusterka zewnętrzne elektrochromatyczne
  • Podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne
  • Centralny tunel z portem USB
  • Przedni port USB pod panelem klimatyzacji automatycznej
  • Dwa tylne porty USB (1x typu A i 1x typu C)
  • Ładowarka bezprzewodowa pod podłokietnikiem
  • 12,3-calowy wirtualny cyfrowy wyświetlacz zegarów TFT
  • Radio Uconnect Nav z nawigacją fabryczną oraz 8,8-calowym ekranem dotykowym (Radio, 3D Sat-Nav, Mp3, Aux-in, Bluetooth)
  • Mapa do nawigacji fabrycznej
  • System Apple CarPlay / Android Auto
  • Uconnect Services aplikacja My Alfa
  • Uconnect Services wbudowany moduł zarządzający aplikacją My Alfa
  • System DAB do odbioru cyfrowych stacji radiowych

Veloce – od 257 600 zł, obejmuje wyposażenie wersji Sprint oraz dodatkowo:

  • 19-calowe felgi aluminiowe Sport Design Dark Glossy, z oponami 225/40 R19 z przodu i 255/35 R19 z tyłu
  • Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu – Limited Slip Differential
  • Podgrzewane koło kierownicy
  • Sportowe fotele przednie skórzane czarne
  • Elektryczna regulacja boków foteli w części biodrowej kierowcy
  • Podgrzewane fotele przednie
Alfa Romeo Giulia - system multimedialny
Każda Giulia jest wyposażona w system multimedialny z dotykowym ekranem o przekątnej 8,8 cala oraz fabryczną nawigacją.

Tributo Italiano – od 274 800 zł, obejmuje wyposażenie wersji Veloce oraz dodatkowo:

  • 19-calowe felgi aluminiowe Modale Dark, z oponami 225/40 R19 z przodu i 255/35 R19 z tyłu
  • Zaciski hamulców czerwone lakierowane
  • System zawieszenia dynamicznego Alfa Active Suspension (SDC – Synaptic Dynamic Control)
  • Włoska flaga na lusterkach zewnętrznych
  • Obramowania szyb w kolorze czarnym lakierowanym
  • Szyby tylne, boczne przyciemnione
  • Deska rozdzielcza obszyta skórą
  • Czerwone obszycia deski rozdzielczej, przednich foteli i podłokietnika
  • Sportowe fotele przednie skórzane z czerwonymi akcentami
  • Emblemat Tributo Italiano z włoską flagą na przednich zagłówkach
  • System audio Harman Kardon obejmujący wzmacniacz 900W oraz 14 głośników (w tym subwoofer)

Więcej na temat Alfy Romeo Giulia:

Używana Alfa Romeo Giulia – opinie, typowe usterki

Alfa Romeo Giulia FL – pierwsza jazda

Alfa Romeo Giulia FL 2.0 Turbo – nasz test

Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Q4 – nasz test

Alfa Romeo Giulia kontra 3 rywali – porównanie

Alfa Romeo Giulia kontra 4 rywali – porównanie

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU

3 KOMENTARZE

NEWSY
Polecane
Wybór redakcji