Alfa Romeo Giulia - przód

Alfa Romeo Giulia od niedawna jest oferowana z 5-letnią gwarancją. Ceny tego modelu zaczynają się od 159 900 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Alfa Romeo Giulia trafiła do sprzedaży w 2016 roku, a dwa lata temu zadebiutował odświeżony model. Lifting nie przyniósł większych zmian z zewnątrz – ograniczył się właściwie tylko do nowych kolorów nadwozia i wzorów felg. Za to sporo nowości pojawiło się we wnętrzu. Deska rozdzielcza została przeprojektowana, a centralne miejsce na konsoli środkowej zajmuje teraz nowy, dotykowy ekran o przekątnej 8,8 cala. System multimedialny otrzymał nowe funkcje, w tym dostęp do usług online. Więcej na temat modernizacji tego włoskiego auta: Alfa Romeo Giulia po liftingu – pierwsza jazda

Alfa Romeo Giulia - tył

Alfa Romeo Giulia (2021) – wymiary, pojemność bagażnika

Alfa Romeo Giulia mierzy 464,3 cm długości, 202,4 cm szerokości i 143,6 cm wysokości. Jej rozstaw osi to 282,0 cm. Pojemność bagażnika wynosi 480 litrów.

Alfa Romeo Giulia - bagażnik

Alfa Romeo Giulia (2021) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Paleta dostępnych jednostek napędowych obejmuje 2 silniki benzynowe.

Silniki benzynowe:

  • 2.0 Turbo (200 KM, 330 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,6 s, prędkość maksymalna: 230 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,3-6,4 l/100 km
  • 2.0 Turbo (280 KM, 400 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,7 s, prędkość maksymalna: 240 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,6-6,8 l/100 km
  • 2.0 Turbo Q4 (280 KM, 400 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,2 s, prędkość maksymalna: 240 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,9 l/100 km
Alfa Romeo Giulia - silnik
Silnik 2.0 Turbo

Nowa Alfa Romeo Giulia (2021) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z silnikami 2.0 Turbo/200 KM (Business, Super, Sprint, Ti i 6C Villa d’Este) oraz 2.0 Turbo/280 KM (w wersji Veloce – z tylnym napędem, a w przypadku odmiany Veloce Ti – z napędem na cztery koła). Wszystkie wersje są objęte 5-letnią gwarancją z limitem do 200 000 km.

Alfa Romeo Giulia - deska rozdzielcza

Business – od 159 900 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 17-calowe felgi aluminiowe, 10-ramienne
  • Zestaw naprawczy Fix&Go
  • Klimatyzacja automatyczna 2-strefowa
  • 4 poduszki powietrzne przednie/boczne oraz 2 kurtyny powietrzne
  • Dezaktywacja poduszki powietrznej przedniej po stronie pasażera
  • Tempomat adaptacyjny (standard tylko w wersjach Business, Ti i 6C Villa d’Este, w pozostałych wymaga 3000 zł dopłaty)
  • System hamowania Autonomous Emergency Brake
  • System ostrzegania o najechaniu na poprzedzający pojazd (Forward Colission Warning)
  • System ostrzegający przed zmianą pasa ruchu (Lane Departure Warning)
  • Inteligentne połączenie alarmowe
  • Czujnik informujący o niezapięciu pasów bezpieczeństwa
  • Czujniki pomiaru ciśnienia w oponach
  • Czujniki parkowania tylne
  • Zamek centralny sterowany pilotem
  • Automatyczne włączanie świateł mijania z czujnikiem zmierzchu
  • Światła bi-ksenonowe 25W ze światłami do jazdy dziennej DRL
  • Światła tylne w technologii LED
  • Obramowania szyb w kolorze czarnym
  • Obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze nadwozia
  • Zaciski hamulców szare (nielakierowane)
  • Wnętrze BUSINESS – tapicerka tkanina, deska rozdzielcza jednokolorowa oraz panele boczne drzwi czarne, wykończenie wnętrza elementami z tworzywa sztucznego, w tym konsoli środkowej, obramowań wewnętrznych klamek drzwi, panelu deski rozdzielczej
  • Koło kierownicy i gałka skrzyni biegów obszyte skórą techniczną
  • Pasy bezpieczeństwa w kolorze czarnym
  • Chromowane obramowania głośników
  • Dywaniki podłogowe
  • 6-kierunkowa manualna regulacja fotela przedniego kierowcy
  • 6-kierunkowa manualna regulacja fotela przedniego pasażera
  • Regulacja manualna kierownicy na wysokość i głębokość
  • Czujnik deszczu
  • Izolacja NVH (Noise – Vibration – Harshness)
  • Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
  • Podgrzewane składane lusterka zewnętrzne boczne
  • Szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie
  • System Start & Stop
  • System Alfa DNA z wyborem stylu jazdy: Dynamic (tryb jazdy sportowej), Normal (tryb jazdy komfortowy), Advanced Efficiency (tryb jazdy najbardziej ekonomiczny)
  • Przedni port USB pod panelem systemu klimatyzacji
  • Centralny tunel z 1 portem USB
  • Ładowarka bezprzewodowa pod podłokietnikiem (standard tylko w tej wersji, w pozostałych wymaga 1500 zł dopłaty)
  • 7-calowy wyświetlacz TFT między zegarami
  • 8,8-calowy kolorowy ekran dotykowy w części środkowej deski rozdzielczej
  • System Carplay/Android Auto

Super – od 173 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Business oraz dodatkowo:

  • 17-calowe felgi aluminiowe, 10-ramienne
  • Logo Giulia srebrne dla wersji Super
  • Wnętrze SUPER – tapicerka tkanina, deska rozdzielcza jednokolorowa oraz panele boczne drzwi czarne, wykończenie wnętrza elementami z tworzywa sztucznego, w tym konsoli środkowej, obramowań wewnętrznych klamek drzwi, panelu deski rozdzielczej
  • 3-miejscowa tylna kanapa, dzielona w proporcji 40:20:40
  • Listwa progowa chromowana z napisem Alfa Romeo

Sprint – od 182 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Super oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe, 10-ramienne, przyciemnione
  • Logo Giulia w kolorze Dark Miron dla wersji Sprint
  • Zaciski hamulców lakierowane na czarno
  • Wnętrze SPRINT – tapicerka tkanina/skóra techniczna, alternatywnie: czarno-czarna, czerwono-czarna, wykończenie wnętrza elementami z aluminium, w tym konsoli środkowej, obramowań wewnętrznych klamek drzwi, panelu deski rozdzielczej
  • Koło kierownicy sportowe i gałka skrzyni biegów obszyte skórą techniczną
  • Aluminiowe nakładki na pedały i podnóżek kierowcy
  • Gniazdo 12V

Ti – od 191 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Sprint oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe, 20-ramienne, Luxury Design
  • Logo Giulia srebrne dla wersji Ti
  • Obramowania szyb w kolorze chromowanym
  • Zaciski hamulców szare (nielakierowane)
  • Wnętrze Ti – tapicerka skórzana pieno fiore: czarna, komfortowe fotele, deska rozdzielcza i panele boczne drzwi, alternatywnie: czarno-czarna, wykończenie wnętrza elementami z naturalnego drewna w kolorze szarym, w tym konsoli środkowej, obramowań wewnętrznych klamek drzwi, panelu deski rozdzielczej
  • Deska rozdzielcza i panele drzwi w górnej części obszyte skórą
  • Koło kierownicy w wykończeniu Luxury pokryte skórą techniczną (bez przycisków ADAS)
  • 8-kierunkowa elektryczna regulacja fotela kierowcy z pamięcią ustawień
  • Ogrzewane dysze przednich spryskiwaczy

6C Villa d’Este – od 211 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Ti oraz dodatkowo:

  • 19-calowe felgi aluminiowe w kolorze srebrnym, Design Sport
  • Powiększone tarcze i zaciski hamulcowe
  • Wnętrze 6C Villa d’Este – tapicerka skórzana pieno fiore: beżowa, komfortowe fotele, deska rozdzielcza i panele boczne drzwi, alternatywnie: czarno-czarna, wykończenie wnętrza elementami z naturalnego drewna w kolorze szarym, w tym konsoli środkowej, obramowań wewnętrznych klamek drzwi, panelu deski rozdzielczej
  • Deska rozdzielcza obszyta skórą z anagramem 6C Villa D’Este
  • Zagłówki przednie z anagramem 6C Villa D’Este
  • Pasy bezpieczeństwa w kolorze beżowym
  • Nawigacja fabryczna Uconnect Nav z 8,8-calowym ekranem dotykowym (Radio, 3D Sat-Nav, Mp3, Aux-in, Bluetooth)

Veloce – od 207 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Ti oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe, 5-ramienne, Sport Design
  • Powiększone tarcze i zaciski hamulcowe
  • Ciemne wykończenie kołpaczków pomiędzy śrubami
  • Ciemne wykończenie napisów Dark Miron: VELOCE
  • Ciemne wykończenie napisów: GIULIA
  • Obramowania szyb w kolorze czarnym
  • Zaciski hamulców lakierowane na czarno
  • Zderzak tylny z dyfuzorem dla wersji Veloce
  • Wnętrze VELOCE – tapicerka skórzana, alternatywnie: czarna, czerwona, sportowe fotele z wysuwaną częścią podkolanową, deska rozdzielcza i panele boczne drzwi, alternatywnie: czarno-czarna, czarno-czerwona, wykończenie wnętrza elementami z aluminium, w tym konsoli środkowej, obramowań wewnętrznych klamek drzwi, panelu deski rozdzielczej
  • Podsufitka w kolorze czarnym
  • Koło kierownicy sportowe i gałka skrzyni biegów obszyte skórą techniczną
  • Siatka na podręczne przedmioty
  • Nawigacja fabryczna Uconnect Nav z 8,8-calowym ekranem dotykowym (Radio, 3D Sat-Nav, Mp3, Aux-in, Bluetooth)

Veloce Ti – od 235 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Veloce oraz dodatkowo:

  • 19-calowe felgi aluminiowe, 5-otworowe, przyciemniane
  • Czujniki parkowania przednie
  • Bezkluczykowe otwarcie przednich drzwi (Keyless Entry)
  • Obramowania szyb w kolorze czarnym lakierowanym
  • Obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze czarnym Gloss Black
  • Zderzak tylny z dyfuzorem dla wersji Veloce Ti
  • Zewnętrzne podświetlenie klamek drzwi
  • Wnętrze VELOCE TI – tapicerka skóra/alcantara: czarna, deska rozdzielcza i panele boczne drzwi w kolorze czarnym, wykończenie wnętrza elementami z włókna węglowego, w tym konsoli środkowej, obramowań wewnętrznych klamek drzwi, panelu deski rozdzielczej
  • Deska rozdzielcza i panele drzwi w górnej części obszyte skórą
  • Listwa progowa stylizowana włóknem węglowym
  • 8-kierunkowa elektryczna regulacja fotela kierowcy z pamięcią ustawień
  • Łopatki/manetki aluminiowe w kolumnie kierownicy do zmiany biegów dla skrzyni automatycznej
  • Tylny port USB (typ A)
  • Radio DAB do odbioru cyfrowych stacji radiowych

Więcej na temat Alfy Romeo Giulia:

Alfa Romeo Giulia FL 2.0 Turbo – nasz test

2 KOMENTARZE

    • Dzień dobry,
      Alfa Romeo Giulia jest obecnie oferowana wyłącznie z silnikami benzynowymi. Wersje wysokoprężne nie występują już w najnowszym cenniku, który można znaleźć na stronie włoskiej marki.
      Z pozdrowieniami,
      Autor

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here