Pewna babcia z Minnesoty przejechała swoim Mitsubishi Outlander PHEV prawie 260 000 km w zaledwie 2 lata. Sprawdź, jak przebiegała eksploatacja tego japońskiego SUV-a.

Mitsubishi Outlander z napędem hybrydowym typu plug-in jest aktualnie najlepiej sprzedającym się SUV-em PHEV na świecie i również w Polsce cieszy się sporą popularnością, oczywiście jak na ten segment. Pod jego maską pracuje 2,4-litrowa benzynowa jednostka, którą wspierają dwa silniki elektryczne (przedni oraz tylny). Moc systemowa tego układu wynosi 224 KM, a akumulator trakcyjny o pojemności 13,8 kWh pozwala na przejechanie do 45 km w trybie elektrycznym.

Terry Krech za kierownicą swojego Mitsubishi Outlander PHEV podczas kolejnego nocnego kursu.

Jak pokazuje przykład Terry Krech z Minnesoty (USA), Outlander PHEV jest nie tylko oszczędny, ale również niezawodny. W ciągu zaledwie 2 lat pani Krech przejechała swoim autem prawie 260 000 km (160 000 mil), uzyskując średnie zużycie paliwa na poziomie 6,72 l/100 km. Na tym dystansie jej samochód wymagał jedynie rutynowych przeglądów i wymiany opon, co należy uznać za doskonały wynik, biorąc pod uwagę specyficzne warunki eksploatacji.

 

Terry Krech za dnia jest typową babcią, która zajmuje się wnukami, a nocami przemierza ulice Twin Cities (Minneapolis–Saint Paul), świadcząc usługi przewozu osób. Sama przyznaje, że jeździ w godzinach 21:00-3:00, bo wówczas ludzie najbardziej potrzebują podwózek, a ona chce zapewnić im bezpieczny powrót do domu. Zawsze jest gotowa wysłuchać swoich pasażerów, a jeśli nie mają ochoty na rozmowę – puszcza im z głośników odprężający jazz.

Zobacz również:

Mitsubishi Space Star po 666 000 km – raport z eksploatacji

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here