Jaguar F-Pace – testy w światowej prasie – PRZEGLĄD PRASY

jaguar-f-pace-2017-1600-03

Jaguar dołączył do rywalizacji w obleganym segmencie SUV-ów klasy średniej. Jak nowego F-Pace’a oceniają dziennikarze motoryzacyjni z różnych krajów?

 

Car & Driver: Jaguar F-Pace 20d (2.0 diesel 180 KM)

Jaguar F-Pace Car and Driver

Spóźniony, ale świetny – tak F-Pace’a podsumowuje amerykański magazyn. Jaguar jest chwalony za stylizację, która nie wpłynęła jednak na funkcjonalność wnętrza. Redakcja doceniła zwłaszcza dużą ilość miejsca z tyłu i 650-litrowy bagażnik, znacznie większy niż w konkurencyjnym Porsche Macanie. Na pochwałę zasługuje też samochodu wyważenie w zakrętach. Minusy? Słabe wyczucie pedału hamulca, zbyt czuła reakcja pedału gazu w trybie jazdy Dynamic, brak w gamie 2-litrowego, benzynowego silnika turbo – konkurencja takowe oferuje, brak interfejsów dla popularnych smartfonów – Apple CarPlay oraz Android Auto.

http://www.caranddriver.com/jaguar/f-pace#

 

Auto Bild: Jaguar F-Pace 20d (2.0 diesel 180 KM)

Jaguar F-Pace AutoBild

Redakcja niemieckiego tygodnia komplementuje praktyczne nadwozie Jaguara, gani go natomiast za mało intuicyjny system multimedialny z niezliczonymi funkcjami i podmenu. Dziennikarze „Auto Bilda” nie mają złudzeń – F-Pace z bazowym, 180-konnym dieslem o pojemności 2 litrów ma łagodny temperament, a sportowe wrażenia zapewniają dopiero wersje o mocy od 300 KM wzwyż.

http://www.autobild.de/artikel/jaguar-f-pace-2016-im-test-fahrbericht-4368715.html

 

Stuff.co.nz: Jaguar F-Pace S (silnik benz. z kompresorem 3.0 V6, 380 KM)

Jaguar F-Pace Stuff.nzNowozelandzki magazyn zachwala dynamikę topowej wersji F-Pace’a (0-100 km/h w 5,5 s), choć z rozczarowaniem stwierdza, że brzmieniem daleko jej do znakomitej ścieżki dźwiękowej modelu F-Type. Według dziennikarza Jaguar prowadzi się, jakby był lżejszy i zawieszony bliżej ziemi, a pomaga mu w tym „sprytny” napęd 4×4 – standardowo kierujący 90% momentu obrotowego na tylne koła. Wśród wad wymienia się m.in. nieprzystające do klasy wozu wykończenie, odstające od poziomu reprezentowanego przez Audi, Lexusa czy Mercedesa. Mimo to Jaguar zostaje określony jako „(…) imponujący SUV na każdą drogę. Pod warunkiem, że będzie to droga”.

http://www.stuff.co.nz/motoring/road-tests/79341622/jaguar-fpace-takes-the-road-already-travelled-by-storm

 

Auto Blog: Jaguar F-Pace 20d/S (2.0 diesel 180 KM/silnik benz. z kompresorem 3.0 V6, 380 KM)

Jaguar F-Pace Autoblog

Brytyjski SUV, który myśli, że jest sportowym sedanem – piszą o F-Pace’ie redaktorzy popularnego amerykańskiego bloga o samochodach. Z uznaniem wyrażają się o jego praktyczności, lekkości prowadzenia, znakomitym zawieszeniu, sprawnej 8-stopniowej przekładni ZF i dyskretnym, lecz słyszalnym w kabinie syku kompresora. Dieslowi wytykają natomiast odczuwalne wibracje przy niższych obrotach. I tu pojawia się krytyka pod adresem reakcji na gaz w trybie Dynamic. „To crossover, którego świat naprawdę potrzebował” – podsumowuje redakcja.

http://www.autoblog.com/2016/05/03/2017-jaguar-f-pace-first-drive-review/

 

Auto Express: Jaguar F-Pace 20d (2.0 diesel 180 KM)

Jaguar F-Pace Auto Express

Warto było czekać – piszą brytyjscy dziennikarze o Jaguarze i chwalą jego przestronne wnętrze oraz zawieszenie, które łączy komfort z pewnym prowadzeniem. Nadwozie przechyla się nieznacznie, a 2-litrowy diesel wystarczy do codziennej jazdy. Według „Auto Expressu” w kabinie trudno znaleźć rysujące się plastiki, zaś ilością miejsca F-Pace zbliża się do większych SUV-ów (np. Mercedesa GLE). Nawet w wersji z panoramicznym dachem z tyłu wygodnie siądą wysocy pasażerowie.

http://www.autoexpress.co.uk/jaguar/f-pace/94071/new-jaguar-f-pace-suv-2016-review

 

Motor: Jaguar F-Pace 3.0 TDV6 S AWD

Redakcja najstarszego i najpoczytniejszego magazynu motoryzacyjnego w Polsce przetestowała F-Pace’a z mocniejszym, 300-konnym dieslem. Według tygodnika jednostka chętnie wchodzi na obroty i ma świetny ciąg w szerokim zakresie obrotów, ale napędzany nią Jaguar rozczarowuje osiągami – uzyskane w pomiarach czasy przyspieszeń odbiegają od deklaracji producenta. Doceniono niezłe parametry terenowe samochodu, sprawne multimedia, skuteczne wyciszenie oraz przestronną kabinę i pojemny bagażnik. Największa wada? Mało efektowne materiały wykończeniowe, zwłaszcza na drzwiach.

 

Auto Zeitung: Jaguar F-Pace 30d AWD kontra Audi SQ5 plus i BMW X3 xDrive35d

160619_wk_03_jaguar_autozeitung

W jednym z pierwszych porównań Jaguar stanął do walki z największymi rywalami niemieckich producentów. Góruje nad nimi pojemnością bagażnika i dostępnością systemów multimedialnych, traci jednak punkty za wielkość kabiny, nieco gorsze osiągi i wysoką cenę. Ostateczny werdykt: drugie miejsce ex aequo z SQ5. BMW, m.in. dzięki znakomitemu prowadzeniu, wyciszeniu i świetnemu układowi napędowemu, zajmuje czołową pozycję.